Hehe...akurat przed chwila zadzwonila do mnie mila pani z VW z akieta na temat moich odczuc i jakosci uslug serwisow :twisted:
No to pewnie bardzo zanizylem im srednia :diabelski_usmiech
Mi babka pod przedszkolem syna wjechała w prawy bok FL II... nieco ponad miesiąc samochód miał... aż szkoda mi go było, taka świeżyzna i tu taki zonk... Auto jest w leasingu i zrobiłem błąd, że dałem zlecenie na POL MOT na Ursynowie... Musiałem fakturę zapłacić (VAT, bo ubezpieczyciel płaci kwotę netto), ponad 1100 zł, wypożyczalnia sobie zażyczyła za auto zastępcze 276 zł VATu, w sumie wymiana drzwi w Skodzie wyszła na ponad 7600 zł... A jak chciałem zmienić warsztat, to ci z POLMOTu nie chcieli mnie wypuścić z rąk...
Ceny są takie żenujące, że tragedia...
Jeszcze wystraszyłem się tego rzorządu, jak ktoś na forum napisał, ze po 6000 km miał z nim problem... Podobno rok temu VW zmienił cos z tym rozrządem, ja mam przejechane 10500 km i na razie, odpukać, nic sie nie dzieje w temacie
I żadnych wizyt w warszawskich serwisach nie chcę...
Po odbiorze auta z serwisu pani wynajęta przez VW z firmy badawczej pytała się mnie o doznania odnośnie tej naprawy... nie wiem, czy średnia moich ocen przekroczyła 3-4, na max 10 pkt...
Opony i felgi nowe-ceny hurtowe
Mobile phone: 501-517 687/668-39 64 74
O2FL
1.4TSI 6gang
34k km
data produkcji 06.08.2010
Auto generalnie jeżdżone dynamicznie /miasto 80%, trasa 20%/ do tego często wsiadam ja i jest ogień na tłoki.
No i zagadka dla Was :!:
Dziś śmigałem Octavią i tradycyjnie chciałem ją przegonić. Także na zielonym jedynka do czerwonego i wrzuta na drugi, drugi do czerwonego i wrzuta na trzeci - ale :!: - przed wrzutą na trzeci coś tak jakby się podwiesiło i auto nie ma takiej mocy :!:
Normalnie trójka, czwórka, piątka, szóstka - auto nie mam kopa. Na zegarach nic nie wyskoczyło.
Oczywiście normalnie trzeci, czwarty, piąty, szósty bieg i Octavia jedzie, ale bez powera.
Podjechałem do znajomego - wsiadam odpalam i jadę - normalnie znów ma power :!:
Wskoczyłem na S8 przeciągam ją do czerwonego i jeb znów się podwiesiło coś i nie ma mocy. Zatrzymałem się, wyłączyłem silnik. Włączyłem i znów jest normalnie :!:
Ciągnie bez problemu do około 5k obrotów, ale później coś się blokuje albo coś...
Nigdy wcześniej nie miałem takich akcji z CAXA.
Pod kompa nie podpinałem bo magik kowal2002 jest na wakacjach
Także WTF?
A dziś odebrałem Octavie z ASO - miałem wymieniany "wadliwy nastawnik faz rozrządu" (do tego akcja serwisowa z 3stopem w kombi oraz wymiana maty grodziowej od strony silnika - deformacja).
Przed wymianą nastawnika usłyszałem dwa razy takie terkotanie przy odpalaniu (pierwszy raz przy około 30k km drugi raz przy około 36k km)
Do tego bardzo głośno chodził przy odpaleniu, efekt karetki przy zapierdalaniu, wieszający się boost przy zapierdalaniu (over boost condition - taki błąd wywalało jak kowal2002 podpiął się pod kompa).
Przed odbiorem z ASO pojechałem na jazdę testową z moim doradcą i jak ręką odjął!
Z rolki od 60km/h do 185km/h idzie płynnie, następnie trafiłem na zielone i tak samo 1 do czerwonego, 2 do czerwonego, 3 do czerwonego i zapierdala - nic się nie wiesza, etc :!:
Napinacz łańcucha rozrządu oraz sam łańcuch bez zarzutów, także mam nadzieję, że będzie już dobrze :!:
BTW
gdyby nie kowal2002 OCP, maciejek VAGTECH oraz mój magik z ASO byłbym w czarnej dupie :!:
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
miałem wymieniany "wadliwy nastawnik faz rozrządu"
a podobno od 05.2010 miały już być zmienione/poprawione nastawniki ? :lol:
Zamieszczone przez LUKI
Przed odbiorem z ASO pojechałem na jazdę testową z moim doradcą i jak ręką odjął!
Z rolki od 60km/h do 185km/h idzie płynnie, następnie trafiłem na zielone i tak samo 1 do czerwonego, 2 do czerwonego, 3 do czerwonego i zapierdala - nic się nie wiesza, etc
Napinacz łańcucha rozrządu oraz sam łańcuch bez zarzutów, także mam nadzieję, że będzie już dobrze :!:
SPOT Poznań: ..... ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
kumpel rozgląda się za nowym samochodem, padło na Alteeę 1,4TSI, w czasie wizyty w salonie handlowiec mu odradził, bo twierdzi, że wszystkie egzemplarze, które sprzedał w tym roku wróciły do nich na gwarancji, ale oprócz rozrządu mówił też o chlaniu oleju a z tym się zdaję się u nas nie spotkałem, owszem w 1,8, ale 1,4?! :?
Doradzał mu 1,2.
Swoją drogą punkt dla sprzedawcy
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
handlowiec - bajerant. Wciskał co miał albo na czym najlepiej zarabia. Już z tej bajki o chlaniu oleju można wywnioskować, że gościu ściemniał. Do tego fajnie, że wszystkie 1,4 TSI z tego roku zdążyły się już popsuć. Chyba sprzedał ich aż 2.
kumpel rozgląda się za nowym samochodem, padło na Alteeę 1,4TSI, w czasie wizyty w salonie handlowiec mu odradził, bo twierdzi, że wszystkie egzemplarze, które sprzedał w tym roku wróciły do nich na gwarancji, ale oprócz rozrządu mówił też o chlaniu oleju a z tym się zdaję się u nas nie spotkałem, owszem w 1,8, ale 1,4?! :?
Doradzał mu 1,2.
Swoją drogą punkt dla sprzedawcy
debil i tyle
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
Cholera, moje jest z IX.2010 i też raz miałem taki odgłos przy odpalaniu i czasami nie idzie.
Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Chyba i mnie to dopadło, tyle że w golfie 6. Ostatnio trochę się ścigałem ze znajomym, który ma golfa 4 1.9 tdi 90 KM po chipie- nie wie na ile , bo kupił auto używane. Na jedynce i dwójce fajnie mi idzie, ale od 3 i po przekroczeniu 5tyś obr silnik coś słabo idzie. W sumie ledwo dawałem radę z nim wygrywać na takich sprintach. Ogólnie ostatnio rozrząd głośniej pracuje, a już na pewno głośniej niż na początku. Przebieg to 33 tyś km, 1.4 tsi 122.
byłem dzisiaj w ASO w związku z dziwnym przyspieszaniem mojego samochodu... samochód jak na wizytę w aso przystało działał idealnie... ale przejechałem się samochodem dealera... miał niecałe 9tyś i czekał na wymianę rozrządu... człowiek z aso. powiedział że zmienione nastawniki wkładają przy wymianach, to co wychodzi z fabryki to jak stwierdził różnie bywa. samochód był z 2011...
TMT we Wrocławiu... Z moim samochodem nic dalej... Mam nadzieję, że jeśli faktycznie coś mu jest to w końcu wywali się jakoś. Sam już nie wiem. Ten którym jeździłem zachowywał się tak jak mój w pewnych momentach... Tyle, że powinien iść do naprawy, w moim rozrządu jak na razie odpukać nie słychać.
Piszę jednak o tym samochodzie bo:
1. Rozwalił mnie przebieg - 9tyś km i do wymiany :shock:
2. Rocznik 2011 co chyba jedynie mówi, że nie poprawili wadliwych części...
Komentarz