Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szkoda
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 22543

    Zamieszczone przez loyd
    Widocznie skonstruowanie silnika z łańcuchem rozrządu przerasta ich możliwości
    :lol:

    Zamieszczone przez roberto12
    Dziadostwo, dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo.
    bezustannie promuję to hasło, jeszcze ktoś tu ma dobre:
    "Po zakupie mamy cię w dupie" :busted:
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    • idas
      Elegance
      • 2006
      • 828

      Hehe...akurat przed chwila zadzwonila do mnie mila pani z VW z akieta na temat moich odczuc i jakosci uslug serwisow :twisted:
      No to pewnie bardzo zanizylem im srednia :diabelski_usmiech
      VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
      VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline

      Komentarz

      • liveact
        Ambiente
        • 2012
        • 147
        • Octavia III combi (5E5)
        • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

        Mi babka pod przedszkolem syna wjechała w prawy bok FL II... nieco ponad miesiąc samochód miał... aż szkoda mi go było, taka świeżyzna i tu taki zonk... Auto jest w leasingu i zrobiłem błąd, że dałem zlecenie na POL MOT na Ursynowie... Musiałem fakturę zapłacić (VAT, bo ubezpieczyciel płaci kwotę netto), ponad 1100 zł, wypożyczalnia sobie zażyczyła za auto zastępcze 276 zł VATu, w sumie wymiana drzwi w Skodzie wyszła na ponad 7600 zł... A jak chciałem zmienić warsztat, to ci z POLMOTu nie chcieli mnie wypuścić z rąk...
        Ceny są takie żenujące, że tragedia...
        Jeszcze wystraszyłem się tego rzorządu, jak ktoś na forum napisał, ze po 6000 km miał z nim problem... Podobno rok temu VW zmienił cos z tym rozrządem, ja mam przejechane 10500 km i na razie, odpukać, nic sie nie dzieje w temacie
        I żadnych wizyt w warszawskich serwisach nie chcę...
        Po odbiorze auta z serwisu pani wynajęta przez VW z firmy badawczej pytała się mnie o doznania odnośnie tej naprawy... nie wiem, czy średnia moich ocen przekroczyła 3-4, na max 10 pkt...
        Opony i felgi nowe-ceny hurtowe
        Mobile phone: 501-517 687/668-39 64 74

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          Zamieszczone przez liveact
          Podobno rok temu VW zmienił cos z tym rozrządem
          05.2010
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          • liveact
            Ambiente
            • 2012
            • 147
            • Octavia III combi (5E5)
            • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

            Mialem zle informacje :wink:
            Opony i felgi nowe-ceny hurtowe
            Mobile phone: 501-517 687/668-39 64 74

            Komentarz

            • leszekmw
              RS
              • 2005
              • 5356

              Zamieszczone przez LUKI
              05.2010
              jesteś pewien ? skąd masz tą informację ?
              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
              GVI 1.4TSI
              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

              Komentarz

              • radik79
                Ambiente
                • 2008
                • 222
                • Octavia III (5E3)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                Witam,

                Mam pytanie do tych którzy wymieniali nastawnik o numerze sprzed 2010.
                Czy SAP daje tylko 70% na część, czy na robociznę też można dostać jakiś rabat?

                Pozdrawiam,
                Radik79
                ... Èerná Magic s perle»ovým efektem, dvouzónová klimatizace s elektronickou regulací, dal¹í 4 reproduktory vzadu, navigaèní systém "COLUMBUS"...

                Komentarz

                • LUKI
                  RS
                  • 2005
                  • 5776

                  10.07.2012 wstawiłem taki post:

                  no dobra CAXA RULEZ mam dla Was dobrą zagadkę:

                  O2FL
                  1.4TSI 6gang
                  34k km
                  data produkcji 06.08.2010

                  Auto generalnie jeżdżone dynamicznie /miasto 80%, trasa 20%/ do tego często wsiadam ja i jest ogień na tłoki.

                  No i zagadka dla Was :!:

                  Dziś śmigałem Octavią i tradycyjnie chciałem ją przegonić. Także na zielonym jedynka do czerwonego i wrzuta na drugi, drugi do czerwonego i wrzuta na trzeci - ale :!: - przed wrzutą na trzeci coś tak jakby się podwiesiło i auto nie ma takiej mocy :!:
                  Normalnie trójka, czwórka, piątka, szóstka - auto nie mam kopa. Na zegarach nic nie wyskoczyło.

                  Oczywiście normalnie trzeci, czwarty, piąty, szósty bieg i Octavia jedzie, ale bez powera.

                  Podjechałem do znajomego - wsiadam odpalam i jadę - normalnie znów ma power :!:

                  Wskoczyłem na S8 przeciągam ją do czerwonego i jeb znów się podwiesiło coś i nie ma mocy. Zatrzymałem się, wyłączyłem silnik. Włączyłem i znów jest normalnie :!:

                  Ciągnie bez problemu do około 5k obrotów, ale później coś się blokuje albo coś...


                  Nigdy wcześniej nie miałem takich akcji z CAXA.


                  Pod kompa nie podpinałem bo magik kowal2002 jest na wakacjach



                  Także WTF?





                  A dziś odebrałem Octavie z ASO - miałem wymieniany "wadliwy nastawnik faz rozrządu" (do tego akcja serwisowa z 3stopem w kombi oraz wymiana maty grodziowej od strony silnika - deformacja).

                  Przed wymianą nastawnika usłyszałem dwa razy takie terkotanie przy odpalaniu (pierwszy raz przy około 30k km drugi raz przy około 36k km)


                  [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CzwpzXLX2Aw&feature=player_embedded[/youtube]


                  Do tego bardzo głośno chodził przy odpaleniu, efekt karetki przy zapierdalaniu, wieszający się boost przy zapierdalaniu (over boost condition - taki błąd wywalało jak kowal2002 podpiął się pod kompa).


                  Przed odbiorem z ASO pojechałem na jazdę testową z moim doradcą i jak ręką odjął!

                  Z rolki od 60km/h do 185km/h idzie płynnie, następnie trafiłem na zielone i tak samo 1 do czerwonego, 2 do czerwonego, 3 do czerwonego i zapierdala - nic się nie wiesza, etc :!:


                  Napinacz łańcucha rozrządu oraz sam łańcuch bez zarzutów, także mam nadzieję, że będzie już dobrze :!:


                  BTW

                  gdyby nie kowal2002 OCP, maciejek VAGTECH oraz mój magik z ASO byłbym w czarnej dupie :!:
                  kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                  SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                  Komentarz

                  • Wojtas_Poznań
                    RS
                    • 2010
                    • 2822

                    Zamieszczone przez LUKI
                    data produkcji 06.08.2010
                    Zamieszczone przez LUKI
                    miałem wymieniany "wadliwy nastawnik faz rozrządu"
                    a podobno od 05.2010 miały już być zmienione/poprawione nastawniki ? :lol:

                    Zamieszczone przez LUKI
                    Przed odbiorem z ASO pojechałem na jazdę testową z moim doradcą i jak ręką odjął!
                    Z rolki od 60km/h do 185km/h idzie płynnie, następnie trafiłem na zielone i tak samo 1 do czerwonego, 2 do czerwonego, 3 do czerwonego i zapierdala - nic się nie wiesza, etc
                    Napinacz łańcucha rozrządu oraz sam łańcuch bez zarzutów, także mam nadzieję, że będzie już dobrze :!:
                    SPOT Poznań:
                    .....
                    ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


                    Error 503 Wojtas Unavailable :P

                    Komentarz

                    • LUKI
                      RS
                      • 2005
                      • 5776

                      Zamieszczone przez Wojtas_Poznań
                      a podobno od 05.2010 miały już być zmienione/poprawione nastawniki ? :lol:
                      i tak samo w szoku był mój Magik z ASO :!:
                      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                      Komentarz

                      • szkoda
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 22543

                        kumpel rozgląda się za nowym samochodem, padło na Alteeę 1,4TSI, w czasie wizyty w salonie handlowiec mu odradził, bo twierdzi, że wszystkie egzemplarze, które sprzedał w tym roku wróciły do nich na gwarancji, ale oprócz rozrządu mówił też o chlaniu oleju a z tym się zdaję się u nas nie spotkałem, owszem w 1,8, ale 1,4?! :?
                        Doradzał mu 1,2.
                        Swoją drogą punkt dla sprzedawcy
                        saport techniczny baj DGW
                        była BKD+DSG '05 120kkm
                        była BXE '08 190kkm
                        no i nie ma :-)

                        Komentarz

                        • blind_walker
                          RS
                          • 2010
                          • 4533
                          • Octavia I combi (1U5)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                          szkoda, albo nie mają wyrobionego limitu sprzedaży na 1,2TSI. :P
                          mkII 20VT (600h worked)
                          Roooooomster

                          Komentarz

                          • szkoda
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 22543

                            Zamieszczone przez blind_walker
                            szkoda, albo nie mają wyrobionego limitu sprzedaży na 1,2TSI. :P
                            też o tym pomyślałem, ale to dziwny sposób sprzedaży - jak dla mnie
                            saport techniczny baj DGW
                            była BKD+DSG '05 120kkm
                            była BXE '08 190kkm
                            no i nie ma :-)

                            Komentarz

                            • AdamB
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 8030
                              • Octavia IV (NX3)
                              • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                              Zamieszczone przez szkoda
                              też o tym pomyślałem, ale to dziwny sposób sprzedaży - jak dla mnie
                              Po takim sposobie sprzedaży odpuścił bym sobie całkowicie grupę VW. :szeroki_usmiech
                              Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                              Komentarz

                              • Ceed1
                                Rider
                                • 2012
                                • 461

                                handlowiec - bajerant. Wciskał co miał albo na czym najlepiej zarabia. Już z tej bajki o chlaniu oleju można wywnioskować, że gościu ściemniał. Do tego fajnie, że wszystkie 1,4 TSI z tego roku zdążyły się już popsuć. Chyba sprzedał ich aż 2.

                                Komentarz

                                • LUKI
                                  RS
                                  • 2005
                                  • 5776

                                  Zamieszczone przez szkoda
                                  kumpel rozgląda się za nowym samochodem, padło na Alteeę 1,4TSI, w czasie wizyty w salonie handlowiec mu odradził, bo twierdzi, że wszystkie egzemplarze, które sprzedał w tym roku wróciły do nich na gwarancji, ale oprócz rozrządu mówił też o chlaniu oleju a z tym się zdaję się u nas nie spotkałem, owszem w 1,8, ale 1,4?! :?
                                  Doradzał mu 1,2.
                                  Swoją drogą punkt dla sprzedawcy
                                  debil i tyle
                                  kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                  SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                  Komentarz

                                  • szkoda
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 22543

                                    Zamieszczone przez AdamB
                                    Zamieszczone przez szkoda
                                    też o tym pomyślałem, ale to dziwny sposób sprzedaży - jak dla mnie
                                    Po takim sposobie sprzedaży odpuścił bym sobie całkowicie grupę VW. :szeroki_usmiech
                                    tak też się stało :lol:

                                    Zamieszczone przez Ceed1
                                    Chyba sprzedał ich aż 2
                                    szczerze mówiąc nie sądzę, żeby było ich jakos miażdżąco więcej
                                    saport techniczny baj DGW
                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                    była BXE '08 190kkm
                                    no i nie ma :-)

                                    Komentarz

                                    • piociel
                                      Rider
                                      • 2010
                                      • 526
                                      • Volkswagen

                                      Cholera, moje jest z IX.2010 i też raz miałem taki odgłos przy odpalaniu i czasami nie idzie.
                                      Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                                      Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                                      Komentarz

                                      • Wojtas_Poznań
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 2822

                                        piociel, jazda na wymianę póki jeszcze gwarancja jest :diabelski_usmiech
                                        SPOT Poznań:
                                        .....
                                        ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


                                        Error 503 Wojtas Unavailable :P

                                        Komentarz

                                        • LUKI
                                          RS
                                          • 2005
                                          • 5776

                                          Zamieszczone przez Wojtas_Poznań
                                          piociel, jazda na wymianę póki jeszcze gwarancja jest :diabelski_usmiech
                                          +1
                                          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                          Komentarz

                                          • radik79
                                            Ambiente
                                            • 2008
                                            • 222
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                                            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                            nie bawią się w wymiane samego nastawnika, wymienili mi też rozrząd
                                            ... Èerná Magic s perle»ovým efektem, dvouzónová klimatizace s elektronickou regulací, dal¹í 4 reproduktory vzadu, navigaèní systém "COLUMBUS"...

                                            Komentarz

                                            • michal8937
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 467
                                              • Seat

                                              Chyba i mnie to dopadło, tyle że w golfie 6. Ostatnio trochę się ścigałem ze znajomym, który ma golfa 4 1.9 tdi 90 KM po chipie- nie wie na ile , bo kupił auto używane. Na jedynce i dwójce fajnie mi idzie, ale od 3 i po przekroczeniu 5tyś obr silnik coś słabo idzie. W sumie ledwo dawałem radę z nim wygrywać na takich sprintach. Ogólnie ostatnio rozrząd głośniej pracuje, a już na pewno głośniej niż na początku. Przebieg to 33 tyś km, 1.4 tsi 122.
                                              Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
                                              https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
                                              https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
                                              https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/

                                              Komentarz

                                              • iFi
                                                Elegance
                                                • 2012
                                                • 906

                                                byłem dzisiaj w ASO w związku z dziwnym przyspieszaniem mojego samochodu... samochód jak na wizytę w aso przystało działał idealnie... ale przejechałem się samochodem dealera... miał niecałe 9tyś i czekał na wymianę rozrządu... człowiek z aso. powiedział że zmienione nastawniki wkładają przy wymianach, to co wychodzi z fabryki to jak stwierdził różnie bywa. samochód był z 2011...

                                                Komentarz

                                                • endryu
                                                  RS
                                                  • 2006
                                                  • 3773
                                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                  W którym ASO byłeś i co dalej :?:
                                                  O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                                  O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                                  =================================================

                                                  Komentarz

                                                  • iFi
                                                    Elegance
                                                    • 2012
                                                    • 906

                                                    TMT we Wrocławiu... Z moim samochodem nic dalej... Mam nadzieję, że jeśli faktycznie coś mu jest to w końcu wywali się jakoś. Sam już nie wiem. Ten którym jeździłem zachowywał się tak jak mój w pewnych momentach... Tyle, że powinien iść do naprawy, w moim rozrządu jak na razie odpukać nie słychać.

                                                    Piszę jednak o tym samochodzie bo:
                                                    1. Rozwalił mnie przebieg - 9tyś km i do wymiany :shock:
                                                    2. Rocznik 2011 co chyba jedynie mówi, że nie poprawili wadliwych części...

                                                    Echh... ta technika

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...